熊貓二號
2014年12月20日 星期六
眼角膜發炎
左眼痛、多紅筋, 去粉嶺家庭醫學中心睇医生
鍾建榮医生
眼葯水 每日滴四次
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言