熊貓二號
2015年10月28日 星期三
上腹痛去粉嶺睇医生
驗血結果 OK
去北區医院照腹X光
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言