去大埔那打素睇眼科
李麗華醫生
10:35am 到門診大堂等叫名,不用取籌
1號房驗視力
10:50am 3號房完成測眼壓
11:00am 2號房滴瞳孔放大葯
醫生只做了眼底檢查, 未有發現問題, 飛蚊無嘢可做, 觀察有冇惡化
10月21日 覆診
11月10日 視野檢查
沒有留言:
張貼留言