1) 大約八個星期前開始左边屁股內部酸痛
骨應該沒問題, 無需照X光, 開強力止痛葯 Tramadol HCL
2) 怀疑有寄生蟲, 大約四五星期前覺得肛門痕, 夜晚比較明顯, 有時感覺好似有嘢蠕動
政府門診不處理寄生蟲?
3)一年前睇門診嘅時候驗過血, 血糖數值高咗d (空腹血糖6.2), 當時醫生建議我一年後再驗血
安排 2 Jan 25 驗血(空腹血糖、糖化血紅蛋白)
張桂蓮醫生
沒有留言:
張貼留言