熊貓二號
2026年3月4日 星期三
同二哥、安去深圳
二哥喺鵬程牙科洗牙 KK Mall 老碗会 午市套餐 唔啱我口味 奈雪的茶 草苺酸奶昔 算好飲 金光华廣場 燒鵝佬 燒鵝一般, 啫啫福花同炒吊龍 好食 千芋本舖 薑撞奶芋圓 唔錯
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言