熊貓二號
2022年4月5日 星期二
甲狀腺外科覆診
早上一次大便,勉強疴了一粒。
去大埔那打素覆診
甲狀腺正常,不過都驗多一次血,有問題會通知,冇問題不用覆診
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言